in

Snyd Drukspil

Snyd Drukspil

Udstyr:

  • En masse terninger
  • Noget at drikke

Regler

Snyd handler meget kort sagt om hurtigst muligt at komme af med sine terninger ved hjælp af lidt snedighed, held og ikke mindst snyd. Man starter med at slå med én terning om hvem, der skal starte – højeste antal øjne vinder og turen går herefter på omgang i urets retning. Herefter rafler og slår alle deltagere sine terninger samt sørger for at holde dem skjult/hemmelige for de øvrige – og efter at have set sine egne terninger, hvis man selvfølgelig vil, giver første deltager sin udmelding.

I udmeldingerne gælder det om at gætte hvad der ligger af terninger samlet under alle deltageres raflebægere og byde højest:

Eksempal:

Hvis en person siger 3 x 6, bliver man nødt til at sige højere end det.
Højere end 3 x 6 er alt over 3x
Så 4 x 1 ville selvfølgelig være højere.

Inden du laver din udmelding, skal du vurdere, om det, den tidligere deltager har sagt, nu også kan være rigtigt – vurderer du, at den tidligere deltager ikke har ret i sin antagelse, skal du i stedet for en ny udmelding melde “snyd”. Melder man snyd hæver alle deltagere deres tombolaskop og tæller antallet af terninger – hvis man har meldt snyd og er der ikke mindst det annoncerede antal terninger, taber deltageren med annonceringen og ellers taber deltageren der meldte snyd. Enhver anden end taberen fjerner en terning fra sin lodtrækningsbæger, og spillet fortsætter med taberen som den første udråber.

Sidste deltager med en terning tilbage i lodtrækningspokalen har tabt (og skal selvfølgelig give runde).

Regler inspireret fra: https://www.alkoholprocent.dk/drukspil/drukspil-4-snyd.aspx

Hestevæddeløb Drukspil

Hestevæddeløb Drukspil

5 Sjove Drukspil at spille i en Bar

5 Sjove Drukspil at spille i en Bar